Informujemy, że w naszym sklepie uzupełniliśmy zapas części motocyklowych do motocykla Honda VT700 RC19 Shadow V-Twin Ameryka.
Dawcą częsci jest motocykl widoczny na zdjęciu z roku 1986.
Wszystkie części do tego motocykla znaleźć można w naszym sklepie klikając w poniższy link:
Honda VT700 RC19 Shadow V-TWIN części motocyklowe są tutaj
W 1984 Honda zaprezentowała model VT700C Shadow, który był bezpośrednim rezultatem zwiększonych podatków na dobra sprowadzane z Japonii. Pojemność została zredukowana do 699 cm3. Motocykl był dostępny na rynku amerykańskim, a model z większym silnikiem w Europie i Kanadzie. Motocykl napędzała jednostka o pojemności 699 cm3 SOHC chłodzona cieczą. Moc silnika na asfalt przekazywana była za pomocą sześciostopniowej skrzyni biegów i wału kardana. Honda w tym modelu rozwiązała problem wszystkich silników V2 dotyczący wyrównoważenia silnika, poprzez zastosowanie unikalnego rozwiązania wału korbowego z dwoma czopami przesuniętymi względem siebie. Osiągnięto dzięki temu idealny balans silnika V2 o ostrym kącie rozwarcia cylindrów. Wprowadzono również takie nowości jak sprzęgło, które pozwalało na lekki poślizg tarcz, gdy kierowca redukował biegi na wysokich obrotach, co eliminowało drgania tylnego koła oraz głowice z trzema zaworami w których zastosowano kasowanie luzu samoregulatorami. W celu właściwego dopalania paliwa zastosowano dwie świece na głowicę.
Dawcą częsci jest motocykl widoczny na zdjęciu z roku 1986.
Wszystkie części do tego motocykla znaleźć można w naszym sklepie klikając w poniższy link:
Honda VT700 RC19 Shadow V-TWIN części motocyklowe są tutaj
W 1984 Honda zaprezentowała model VT700C Shadow, który był bezpośrednim rezultatem zwiększonych podatków na dobra sprowadzane z Japonii. Pojemność została zredukowana do 699 cm3. Motocykl był dostępny na rynku amerykańskim, a model z większym silnikiem w Europie i Kanadzie. Motocykl napędzała jednostka o pojemności 699 cm3 SOHC chłodzona cieczą. Moc silnika na asfalt przekazywana była za pomocą sześciostopniowej skrzyni biegów i wału kardana. Honda w tym modelu rozwiązała problem wszystkich silników V2 dotyczący wyrównoważenia silnika, poprzez zastosowanie unikalnego rozwiązania wału korbowego z dwoma czopami przesuniętymi względem siebie. Osiągnięto dzięki temu idealny balans silnika V2 o ostrym kącie rozwarcia cylindrów. Wprowadzono również takie nowości jak sprzęgło, które pozwalało na lekki poślizg tarcz, gdy kierowca redukował biegi na wysokich obrotach, co eliminowało drgania tylnego koła oraz głowice z trzema zaworami w których zastosowano kasowanie luzu samoregulatorami. W celu właściwego dopalania paliwa zastosowano dwie świece na głowicę.