• HONDA NT650 DEAUVILLE WAŁEK ZDAWCZY

Symbol: 5144475522
25.00
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24h
Cena przesyłki 8
Odbiór osobisty 0
Poczta Polska Pocztex24 Odbiór w punkcie po przedpłacie 8
Poczta Polska Pocztex Kurier 48 12
Poczta Polska Pocztex Kurier24 16
Poczta Polska Pocztex Pobraniowy Kurier 48 17
Poczta Polska Pocztex Pobraniowy Kurier24 19
Koszt dostawy niestandardowy uzgodniony wcześniej z nami 120
Dostępność 1 szt.

Zamówienie telefoniczne: 722068348

Zostaw telefon
image

HONDA NT650V DEAUVILLE

Przedmiotem tej oferty jest wałek zdawczy do HONDY NT650V DEAUVILLE rok produkcji 2000.

Dane techniczne i krótką historię modelu umieszczono na dole oferty.

Numer przedmiotu 5008.

W razie pytań o ten przedmiot proszę posługiwać się numerem oferty.

Jeżeli potrzebna jest inna część proszę wcześniej zapoznać się z naszą ofertą dostępną w sklepie.

Posiadamy kilka tysięcy części i wszystkie wystawione są w naszym sklepie.

Nie dekompletujemy wystawionych ofert.

ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ Z NASZYMI POZOSTAŁYMI OFERTAMI.

image

Zdjęcie motocykla dawcy, do którego pasuje część w tej ofercie

Honda Deauville

Motocykl ten wyjechał na drogi w 1998 roku i był początkowo wyśmiewany przez znawców jako modnie obudowana, kolejna wersja NTV-a. Ale rychło okazało się, że konstruktorzy osiągnęli cele, które postawili przed nimi marketingowcy. Honda Deauville prowadziła się bardzo neutralnie i łatwo, nigdzie nie stwarzając problemów. Silnik oddawał moc bardzo przyjemnie, był całkowicie bezawaryjny. Nowa maszyna doskonale nadawała się do długich podróży, ale była też wyjątkowo poręczna w mieście. Deauville stanowił udane dopełnienie serii turystyków Hondy – flagowego Gold Winga i Pan Europeana. Miał jednak dużo więcej cech, które czyniły go przydatnym do codziennej jazdy. Przed sezonem 1999 Deauville dostał elektroniczny immobiliser, zmodyfikowano mu też schowek na rękawiczki. W 2002 roku silnik otrzymał lżejsze tłoki (chodziło o zmniejszenie wibracji) oraz łącznie o 9 litrów powiększono mu kufry. Motocykl wyposażono również w zintegrowany system hamulcowy i trzytłoczkowe zaciski z przodu.

Na sezon 2006 Deauville został generalnie przebudowany. Pojemność skokową silnika powiększono z dotychczasowych 647 do 680 cm3. W miejsce głowic trzyzaworowych zastosowano czterozaworowe. Moc wzrosła do 65 KM, co nieco poprawiło zbyt skromne na szosie osiągi. Motocykl otrzymał też całkowicie nowe, szersze owiewki z regulowaną szybą, szerszymi lusterkami, podwójnym reflektorem i kufry powiększone o 10 litrów (mają teraz 54 l). Ciekawym i przydatnym patentem było to, że na wysokości tylnej lampy kufry połączono tunelem, co umożliwia przewożenie dość długich przedmiotów. Przy okazji poprawiono i tak już wygodną pozycję jeźdźca. Można było też kupić wersję z ABS-em.

Dane techniczne

Pojemność skokowa: 647 cm³

Typ silnika: V2

Ilość suwów: 4

Moc maksymalna: 56.00 KM (40.9 kW)) przy 7750 RPM

Maksymalny moment obrotowy: 55.00 Nm (5.6 kgf-m or 40.6 ft.lbs) przy 6250 RPM

Średnica cylindra x skok tłoka: 79.0 x 66.0 mm

Zasilanie: Gaźnik

Liczba zaworów na cylinder: 3

Rozruch: Elektryczny

Skrzynia biegów: 5 biegowa

Wtórne przeniesienie napędu: Shaft drive (cardan)

Waga na sucho: 223 kg

Wysokość siodła: 814 mm

Rozstaw osi: 1473 mm

Skok zawieszenia przedniego: 115 mm

Skok zawieszenia tylnego: 120 mm

Opona przednia: 120/70-ZR17

Opona tylna: 150/70-ZR17

Hamulec przedni: Dwutarczowy

Średnica przedniej tarczy: 296 mm

Hamulec tylny: Jednotarczowy

Średnica tylnej tarczy: 276 mm

Prędkość maksymalna 179.0 km/h (111.2 mph)

Stosunek mocy do masy 0.2511 HP/kg

Pojemność zbiornika paliwa 17 litry

Producent części Honda (oryginalne OEM)
Stan Używany
Ten przedmiot nie jest dostępny w naszym sklepie na Allegro.
Część używana objęta gwarancją rozruchową przez 30 dni od momentu dostawy do klienta
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie