• HONDA GL1100 GOLD WING PÓŁKA DOLNA SZTYCA

Symbol: 6973560049
36.00
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 12
Odbiór osobisty 0
Odbiór osobisty po przedpłacie 0
Poczta Polska Pocztex24 Odbiór w punkcie po przedpłacie 12
Poczta Polska Pocztex Kurier24 12.99
Poczta Polska Pocztex Pobranie Kurier24 17
Koszt dostawy niestandardowy uzgodniony wcześniej z nami 45
Koszt dostawy niestandardowy uzgodniony wcześniej z nami 62
Koszt dostawy niestandardowy uzgodniony wcześniej z nami 75
Koszt dostawy niestandardowy uzgodniony wcześniej z nami 98
Koszt dostawy niestandardaowy uzgodniony wcześniej z nami 146
Koszt dostawy niestandardowy uzgodniony wcześniej z nami 159
Koszt dostawy niestandardowy uzgodniony wcześniej z nami 200
Dostępność 1 szt.

Zamówienie telefoniczne: 722068348

image

PÓŁKA DOLNA SZTYCA.

ŚREDNICA LAG 39mm.

HONDA GL1100 GOLD WING INTERSTATE SC02 1981.

Numer przedmiotu 25931.

Zdjęcia przedstawiają oferowany przedmiot.

W razie pytań o ten przedmiot proszę posługiwać się numerem oferty.

Jeżeli potrzebna jest inna część proszę wcześniej zapoznać się z naszą ofertą dostępną w sklepie.

Posiadamy kilka tysięcy części i wszystkie wystawione są w naszym sklepie.

Nie dekompletujemy wystawionych ofert.

ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ Z NASZYMI POZOSTAŁYMI OFERTAMI.

image

Zdjęcie motocykla, dawcy części oferowanej w tej oferty.

Gold Wing, motocykl inny niż wszystkie, od początku wymykał się wszelkim próbom definiowania i szufladkowania.

Pierwsze wersje z 1974 r. miały co prawda pojemność 1000 cm i cztery cylindry, czym przypominały typowe motocykle sportowo-turystyczne klasy wyższej, ale przeciwsobny układ tłoków zdecydowanie odróżniał je od konkurencji.

W 1979 r. odbyła się premiera Gold Winga z rozwierconym silnikiem, zwiększonym momentem obrotowym (o 10 Nm), wydłużonym rozstawem osi, wyższą kierownicą i pojemniejszym zbiornikiem paliwa.

W 1980 r. specjalnie dla USA stworzono wersję Interstate, w której seryjnie montowano obszerną obudowę, wysoką szybę, kufry bagażowe i rurowe osłony przed silnikiem. Takim motocyklem można było pozwolić sobie na długie wycieczki w bardzo komfortowych warunkach. To wówczas historia luksusowych wersji Gold Winga rozpoczęła się na dobre.

 

Producent części:
BMW (oryginalne OE)
Stan:
Używany
Ten przedmiot nie jest dostępny w naszym sklepie na Allegro.
Część używana objęta gwarancją rozruchową przez 30 dni od momentu dostawy do klienta
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie