Aktualnie darmowa przesyłka dla zakupów przy płatności z góry od 50zł a przy płatności za pobraniem od 100zł. Nie dotyczy ram oraz silników.
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Sklep części do motocykli nowe i używane
- BMW F650
- BMW K75
- BMW K100
- BMW K1100
- BMW R850 RT
- BMW R850 RT R22 01-06
- BMW R1100 RT
- BMW R1150 RT
- BMW R1100 RS
- BMW R1100 S
- BMW R1100 GS R259
- BMW R1200 GS K25
- BMW F800 ST ABS
- BMW F800 S ABS
- BMW K1200 GT K41
- BMW K1200 LT K589
- BMW K1200 RS K589
- BMW S1000 RR HP4
- BMW R1200 S K29
- BMW K1200 GT K44
- BMW R1200 RT 05 K26 0368 0388
- BMW R1200 RT 10 K26 0430 0440
- Honda CBR1000
- HONDA CBR600
- HONDA CBR600 RR PC37
- HONDA CBR125
- HONDA CBX550
- HONDA CBX650 NIGHTHAWK
- HONDA CA125 REBEL
- HONDA CMX450 REBEL
- HONDA NT650 DEAUVILLE
- HONDA CX500
- HONDA CX650E SPORT RC12
- HONDA GL400
- HONDA GL500 SILVER WING
- HONDA GL1000 GOLD WING
- HONDA GL1100 GOLD WING
- HONDA GL1200 GOLD WING
- HONDA GL1500 GOLD WING
- HONDA PC800 PACIFIC COAST
- HONDA ST1100 PAN EUROPEAN
- HONDA V40 VF700 MAGNA
- HONDA V45 VF750 MAGNA
- HONDA V30 VF500 MAGNA
- HONDA V65 VF1100 MAGNA
- HONDA VF400F NC13
- HONDA VF750SC SABRE
- HONDA VT500 SHADOW PC08
- HONDA VT700 SHADOW RC19
- HONDA VT750 SHADOW
- HONDA VT1100 SHADOW SC18
- HONDA VT1100 SHADOW C1 C2
- HONDA VT1100 SHADOW C3 SC39 AERO
- HONDA XR125
- HONDA CBR929RR FIREBLADE SC44
- HONDA CB125F GLR1251 JC74
- HONDA CB400N
- HONDA CB750 RC38
- Honda CB750C RC01
- HONDA CB750 RC04
- HONDA CB750C RC06
- HONDA CB900 HORNET SC48
- HONDA CB1100 SF X11 SC42
- HONDA XL600V TRANSALP PD06
- HONDA XL650V TRANSALP RD10
- HONDA XL1000 VARADERO
- HONDA CM450 PC051
- HONDA CB250 MC26
- KAWASAKI BN125A ELIMINATOR
- KAWASAKI EN500 VULCAN
- KAWASAKI ER-5
- KAWASAKI GPX750
- KAWASAKI GPZ500
- KAWASAKI GPZ600
- KAWASAKI KLE500
- KAWASAKI KZ305 CSR
- KAWASAKI KZ440 Z440
- KAWASAKI LTD450 LTD454
- KAWASAKI VN700/750 VULCAN
- KAWASAKI VN800 VULCAN
- KAWASAKI VN1500 VULCAN
- KAWASAKI Z550 GP
- KAWASAKI ZL900 ELIMINATOR
- KAWASAKI ZX-10 TOMCAT
- KAWASAKI ZXR750
- KAWASAKI ZZR1100 ZXT10D
- KAWASAKI ZZR600
- KAWASAKI ZX6R NINJA
- KAWASAKI ZL600 ELIMINATOR
- KAWASAKI ZR750 C ZEPHYR
- KAWASAKI ZR-7 S ZR7 ZEPHYR
- KAWASAKI Z750 ZR750L
- KAWASAKI GPX600R
- KAWASAKI ZX7R ZX-7R NINJA
- KAWASAKI KZ750 H LTD
- SUZUKI AN250 BURGMAN
- SUZUKI AN400 BURGMAN
- SUZUKI AN650 BURGMAN
- SUZUKI DL650 V-STROM
- SUZUKI DL1000 V-STROM
- SUZUKI DZ-R400
- SUZUKI GS500
- SUZUKI GSX600F KATANA
- SUZUKI GSX-R600
- SUZUKI GSX-R750
- SUZUKI GV1400 CAVALCADE
- SUZUKI VS600 INTRUDER
- SUZUKI VS700 INTRUDER
- SUZUKI VS750 INTRUDER
- SUZUKI RG125
- Suzuki SV650 K2
- SUZUKI SV650 K3
- SUZUKI VX800
- SUZUKI VL125 INTRUDER
- SUZUKI VL800 VOLUSIA BOULEVARD
- SUZUKI VL800 VOLUSIA INTRUDER
- SUZUKI VL1500 LC INTRUDER
- SUZUKI VZ800 MARUDER
- HONDA CB250 MC26
- SUZUKI GS550L
- YAMAHA XV125 VIRAGO
- YAMAHA XV535 VIRAGO
- YAMAHA XV700 VIRAGO
- YAMAHA XV750 VIRAGO
- YAMAHA XV920 VIRAGO
- YAMAHA XVS125 DRAG STAR
- YAMAHA FJ1100
- YAMAHA FZR1000
- YAMAHA FZR600
- YAMAHA FZS600 FAZER
- YAMAHA FZS600 FAZER RJ025 KOCIE OCZY
- YAMAHA FZ6 RJ076 ABS FAZER
- Yamaha FZ6 N RJ07 Fazer
- YAMAHA SR125
- YAMAHA TDM850
- YAMAHA V-MAX1200
- YAMAHA WR125X
- YAMAHA XJ600
- YAMAHA XJ700 MAXIM
- YAMAHA XJ750 EII
- YAMAHA XJ900
- YAMAHA YP250 MAJESTY
- YAMAHA YP400 MAJESTY
- YAMAHA YX600T RADIAN
- YAMAHA YZF-R125
- Yamaha YZF-R1 RN01
- Yamaha XV1000 Virago 56X
- YAMAHA YZF-R1 RN12
- Yamaha TZR50 5WX
- Yamaha FJ1200 1TX
- Yamaha XZ550
- YAMAHA XS400 12R MAXIM
- YAMAHA XVS650 DRAG STAR
- Yamaha FJR1300 RP04
- Motocykle na sprzedaż
- O nas
- Informacje
- Jak kupować
- Na blogu
-
-
Sklep części do motocykli nowe i używane
- BMW F650
- BMW K75
- BMW K100
- BMW K1100
- BMW R850 RT
- BMW R850 RT R22 01-06
- BMW R1100 RT
- BMW R1150 RT
- BMW R1100 RS
- BMW R1100 S
- BMW R1100 GS R259
- BMW R1200 GS K25
- BMW F800 ST ABS
- BMW F800 S ABS
- BMW K1200 GT K41
- BMW K1200 LT K589
- BMW K1200 RS K589
- BMW S1000 RR HP4
- BMW R1200 S K29
- BMW K1200 GT K44
- BMW R1200 RT 05 K26 0368 0388
- BMW R1200 RT 10 K26 0430 0440
- Honda CBR1000
- HONDA CBR600
- HONDA CBR600 RR PC37
- HONDA CBR125
- HONDA CBX550
- HONDA CBX650 NIGHTHAWK
- HONDA CA125 REBEL
- HONDA CMX450 REBEL
- HONDA NT650 DEAUVILLE
- HONDA CX500
- HONDA CX650E SPORT RC12
- HONDA GL400
- HONDA GL500 SILVER WING
- HONDA GL1000 GOLD WING
- HONDA GL1100 GOLD WING
- HONDA GL1200 GOLD WING
- HONDA GL1500 GOLD WING
- HONDA PC800 PACIFIC COAST
- HONDA ST1100 PAN EUROPEAN
- HONDA V40 VF700 MAGNA
- HONDA V45 VF750 MAGNA
- HONDA V30 VF500 MAGNA
- HONDA V65 VF1100 MAGNA
- HONDA VF400F NC13
- HONDA VF750SC SABRE
- HONDA VT500 SHADOW PC08
- HONDA VT700 SHADOW RC19
- HONDA VT750 SHADOW
- HONDA VT1100 SHADOW SC18
- HONDA VT1100 SHADOW C1 C2
- HONDA VT1100 SHADOW C3 SC39 AERO
- HONDA XR125
- HONDA CBR929RR FIREBLADE SC44
- HONDA CB125F GLR1251 JC74
- HONDA CB400N
- HONDA CB750 RC38
- Honda CB750C RC01
- HONDA CB750 RC04
- HONDA CB750C RC06
- HONDA CB900 HORNET SC48
- HONDA CB1100 SF X11 SC42
- HONDA XL600V TRANSALP PD06
- HONDA XL650V TRANSALP RD10
- HONDA XL1000 VARADERO
- HONDA CM450 PC051
- HONDA CB250 MC26
- KAWASAKI BN125A ELIMINATOR
- KAWASAKI EN500 VULCAN
- KAWASAKI ER-5
- KAWASAKI GPX750
- KAWASAKI GPZ500
- KAWASAKI GPZ600
- KAWASAKI KLE500
- KAWASAKI KZ305 CSR
- KAWASAKI KZ440 Z440
- KAWASAKI LTD450 LTD454
- KAWASAKI VN700/750 VULCAN
- KAWASAKI VN800 VULCAN
- KAWASAKI VN1500 VULCAN
- KAWASAKI Z550 GP
- KAWASAKI ZL900 ELIMINATOR
- KAWASAKI ZX-10 TOMCAT
- KAWASAKI ZXR750
- KAWASAKI ZZR1100 ZXT10D
- KAWASAKI ZZR600
- KAWASAKI ZX6R NINJA
- KAWASAKI ZL600 ELIMINATOR
- KAWASAKI ZR750 C ZEPHYR
- KAWASAKI ZR-7 S ZR7 ZEPHYR
- KAWASAKI Z750 ZR750L
- KAWASAKI GPX600R
- KAWASAKI ZX7R ZX-7R NINJA
- KAWASAKI KZ750 H LTD
- SUZUKI AN250 BURGMAN
- SUZUKI AN400 BURGMAN
- SUZUKI AN650 BURGMAN
- SUZUKI DL650 V-STROM
- SUZUKI DL1000 V-STROM
- SUZUKI DZ-R400
- SUZUKI GS500
- SUZUKI GSX600F KATANA
- SUZUKI GSX-R600
- SUZUKI GSX-R750
- SUZUKI GV1400 CAVALCADE
- SUZUKI VS600 INTRUDER
- SUZUKI VS700 INTRUDER
- SUZUKI VS750 INTRUDER
- SUZUKI RG125
- Suzuki SV650 K2
- SUZUKI SV650 K3
- SUZUKI VX800
- SUZUKI VL125 INTRUDER
- SUZUKI VL800 VOLUSIA BOULEVARD
- SUZUKI VL800 VOLUSIA INTRUDER
- SUZUKI VL1500 LC INTRUDER
- SUZUKI VZ800 MARUDER
- HONDA CB250 MC26
- SUZUKI GS550L
- YAMAHA XV125 VIRAGO
- YAMAHA XV535 VIRAGO
- YAMAHA XV700 VIRAGO
- YAMAHA XV750 VIRAGO
- YAMAHA XV920 VIRAGO
- YAMAHA XVS125 DRAG STAR
- YAMAHA FJ1100
- YAMAHA FZR1000
- YAMAHA FZR600
- YAMAHA FZS600 FAZER
- YAMAHA FZS600 FAZER RJ025 KOCIE OCZY
- YAMAHA FZ6 RJ076 ABS FAZER
- Yamaha FZ6 N RJ07 Fazer
- YAMAHA SR125
- YAMAHA TDM850
- YAMAHA V-MAX1200
- YAMAHA WR125X
- YAMAHA XJ600
- YAMAHA XJ700 MAXIM
- YAMAHA XJ750 EII
- YAMAHA XJ900
- YAMAHA YP250 MAJESTY
- YAMAHA YP400 MAJESTY
- YAMAHA YX600T RADIAN
- YAMAHA YZF-R125
- Yamaha YZF-R1 RN01
- Yamaha XV1000 Virago 56X
- YAMAHA YZF-R1 RN12
- Yamaha TZR50 5WX
- Yamaha FJ1200 1TX
- Yamaha XZ550
- YAMAHA XS400 12R MAXIM
- YAMAHA XVS650 DRAG STAR
- Yamaha FJR1300 RP04
- Motocykle na sprzedaż
- O nas
- Informacje
- Jak kupować
- Na blogu
-
-
HONDA CBR1000F SC21 OBUDOWA AKUMULATORA
Wysyłka w ciągu | 24 godziny | ||||||||||||||||||||||||
Cena przesyłki |
12
|
||||||||||||||||||||||||
Dostępność | 1 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN |
Zamówienie telefoniczne: 722068348
- Opis
- Allegro
- Gwarancje
- Zadaj pytanie
Przedmiotem tej oferty jest obudowa akumulatora do HONDY CBR1000F model SC21.
Dane techniczne modelu umieszczono na dole oferty.
Numer przedmiotu 2082.
Gwarancja rozruchowa 30 dni.
W razie pytań o ten przedmiot proszę posługiwać się numerem oferty.
Jeżeli potrzebna jest inna część proszę wcześniej zapoznać się z naszą ofertą dostępną w sklepie.
Posiadamy kilka tysięcy części i wszystkie wystawione są w naszym sklepie.
Nie dekompletujemy wystawionych ofert.
ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ Z NASZYMI POZOSTAŁYMI OFERTAMI.
Przykładowe zdjęcie motocykla do którego pasuje część oferowana w tej ofercie
Honda CBR1000F została zaprojektowana i zbudowana w połowie lat osiemdziesiątych i w zasadzie miała być jednośladem sportowym, jego twórcy nie dążyli do wysokiego poziomu uniwersalności, nawet dane techniczne stawiały CBR w klasie motocykli sportowych. Siła CBR1000F tkwi przede wszystkim w silniku. Czterocylindrowy czterosuwowy z dwoma wałkami rozrządu i 16 zaworami do tego zasilanie 4 gaźnikami o średnicy przelotu 38 mm oraz chłodzenie cieczą był typowymi cechami motocykli sportowych w tamtych latach jednak masa silnika która wynosiła 85 kg była czymś nowym. Ponad to silnik spełniał rolę konstrukcji nośnej (wahacz tylny w bloku silnika). Wkrótce jednak okazało się że największą zaletą nowej konstrukcji jest bez awaryjność i trwałość, udowodniono ją nie tylko w testach długodystansowych a także w praktyce na dystansach grubo przekraczających nawet 100 000 km. Kolejną ważną sprawą którą dał się zauważyć w CBR1000 to osłony aerodynamiczne. Podstawowym założeniem przy konstruowaniu owiewek było zwiększenie prędkości maksymalnej i zmniejszenie paliwa (jednak co do zmniejszenia zużycia paliwa założenie te zostało tylko w fazie planów ponieważ motocykl charakteryzuje się dość wysokim zużyciem paliw 8-9 l na 100km). Obudowy jednak nie chroniły kierowcy od czynników atmosferycznych a także przed pędem powietrza. Zawieszeni zestrojono bardzo dobrze : komfortowo a jednocześnie na tyle sztywno ze motocykl nadawał się do sportowej jazdy. Wśród wad CBR 1000 można by wymienić jedna dotyczącą jednostki napędowej. Niedopracowanym elementem był hydrauliczny napinacz rozrządu zanim dotarł do niego sprężony olej przez kilka sekund łańcuch rozrządu nie był napięty i wydawał z siebie klekot. Już w 1988 roku zmieniono konstrukcję napinacza i zmieniono kanały zaopatrujące go w olej. Pierwsza poważna modernizacja CBR1000 odbyła się w roku 1989 zmiany dotyczyły min geometrii podwozia, jednocześnie zwiększając ogumienie (ze 110 na 120 przód i 140 do 170 tył). Zmieniono konstrukcje widelca, rezygnując z pneumatycznego tłumienia. Podwyższono szybę owiewki, przednia część owiewki została pochylona do przody (zmieniając również przedni reflektor). Ładowność zwiększono o 15 kg. W 1993 nadeszła pora na kolejną modyfikację. Zmiany dotyczyły głównie hamulców. Wprowadzono wówczas system Dual CBS (system dzięki któremu po naciśnięciu dźwigni hamulca przedniego następowało zaciśnięcie czterech tłoczków w przednim kole i dwóch tłoczków w tylnym kole, natomiast naciśnięcie nożnego hamulca powodował uruchomienie jednego tłoczka w przednim kole i jednego w tylnym). Poza tym zmieniono gaźniki podciśnieniowe na nowe o średnicy przelotu 37mm.
DANE TECHNICZNE MOTOCYKLA HONDA CBR1000F
SILNIK: Czterocylindrowy, rzędowy; czterosuwowy, chodzony cieczą. Rozrząd typu DOHC, 4 zawory na cylinder, cztery gaźniki Keihin o średnicy przelotu 38 mm, rozrusznik elektryczny, Średnica cylindra/skok tłoka 77/53,6 mm, pojemność skokowa 998 cm^3, stopień sprężania 10,5:1. Moc maksymalna 135 KM przy 9 000 obr/min. Maksymalny moment obrotowy 87 Nm przy 6500 obr/min
PRZENIESIENIE NAPĘDU: Wielotarczowe sprzęgło w kąpieli olejowej, sześciostopniowa skrzynia biegów, łańcuch rolkowy typu o-ring.
PODWOZIE: Stalowa rama otwarta podwójna, widelec teleskopowy o średnicy rur nośnych 41mm i o skoku 150mm , wahacz wleczony (aluminiowy) podparty centralnym elementem resorująco - tłumiącym . Hamulce: przód-dwie tarcze o średnicy 296mm, tył- tarcza o średnicy 276mm. Ogumienie: przód - 110/80 ZR 17, tył - 140/80 ZR 17.
WYMIARY I MASY: Rozstaw osi 1500mm, wysokość siodła 775mm, pojemność zbiornika paliwa 21dm^3, masa własna gotowy do drogi 262 kg ˇ
OSIĄGI: Prędkość maksymalna 237km/h, przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 3,9s, średnie zużycie paliwa 7,9 litra na 100 km.
Część używana objęta gwarancją rozruchową przez 30 dni od momentu dostawy do klienta
- Producenci