• HONDA CBR1000F SC21 AMORTYZATOR PRZÓD PRAWY

Symbol: 5370878906
Brak towaru
36.00
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 12
Odbiór osobisty 0
Odbiór osobisty po przedpłacie 0
Poczta Polska Pocztex24 Odbiór w punkcie po przedpłacie 12
Poczta Polska Pocztex Kurier24 12.99
Poczta Polska Pocztex Pobranie Kurier24 17
Koszt dostawy niestandardowy uzgodniony wcześniej z nami 45
Koszt dostawy niestandardowy uzgodniony wcześniej z nami 62
Koszt dostawy niestandardowy uzgodniony wcześniej z nami 75
Koszt dostawy niestandardowy uzgodniony wcześniej z nami 98
Koszt dostawy niestandardaowy uzgodniony wcześniej z nami 146
Koszt dostawy niestandardowy uzgodniony wcześniej z nami 159
Koszt dostawy niestandardowy uzgodniony wcześniej z nami 200
Dostępność 0 szt.
image

Przedmiotem tej oferty jest amortyzator przód prawy do HONDY CBR1000F model SC21.

W cenie oferty jest przedmiot w całości widoczny na zdjęciu.

Dane techniczne modelu umieszczono na dole oferty.

Numer przedmiotu 2507.

Gwarancja rozruchowa 30 dni.

W razie pytań o ten przedmiot proszę posługiwać się numerem oferty.

Jeżeli potrzebna jest inna część proszę wcześniej zapoznać się z naszą ofertą dostępną w sklepie.

Posiadamy kilka tysięcy części i wszystkie wystawione są w naszym sklepie.

Nie dekompletujemy wystawionych ofert.

ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ Z NASZYMI POZOSTAŁYMI OFERTAMI.

image

Przykładowe zdjęcie motocykla do którego pasuje część oferowana w tej ofercie

Honda CBR1000F została zaprojektowana i zbudowana w połowie lat osiemdziesiątych i w zasadzie miała być jednośladem sportowym, jego twórcy nie dążyli do wysokiego poziomu uniwersalności, nawet dane techniczne stawiały CBR w klasie motocykli sportowych. Siła CBR1000F tkwi przede wszystkim w silniku. Czterocylindrowy czterosuwowy z dwoma wałkami rozrządu i 16 zaworami do tego zasilanie 4 gaźnikami o średnicy przelotu 38 mm oraz chłodzenie cieczą był typowymi cechami motocykli sportowych w tamtych latach jednak masa silnika która wynosiła 85 kg była czymś nowym. Ponad to silnik spełniał rolę konstrukcji nośnej (wahacz tylny w bloku silnika). Wkrótce jednak okazało się że największą zaletą nowej konstrukcji jest bez awaryjność i trwałość, udowodniono ją nie tylko w testach długodystansowych a także w praktyce na dystansach grubo przekraczających nawet 100 000 km. Kolejną ważną sprawą którą dał się zauważyć w CBR1000 to osłony aerodynamiczne. Podstawowym założeniem przy konstruowaniu owiewek było zwiększenie prędkości maksymalnej i zmniejszenie paliwa (jednak co do zmniejszenia zużycia paliwa założenie te zostało tylko w fazie planów ponieważ motocykl charakteryzuje się dość wysokim zużyciem paliw 8-9 l na 100km). Obudowy jednak nie chroniły kierowcy od czynników atmosferycznych a także przed pędem powietrza. Zawieszeni zestrojono bardzo dobrze : komfortowo a jednocześnie na tyle sztywno ze motocykl nadawał się do sportowej jazdy. Wśród wad CBR 1000 można by wymienić jedna dotyczącą jednostki napędowej. Niedopracowanym elementem był hydrauliczny napinacz rozrządu zanim dotarł do niego sprężony olej przez kilka sekund łańcuch rozrządu nie był napięty i wydawał z siebie klekot. Już w 1988 roku zmieniono konstrukcję napinacza i zmieniono kanały zaopatrujące go w olej. Pierwsza poważna modernizacja CBR1000 odbyła się w roku 1989 zmiany dotyczyły min geometrii podwozia, jednocześnie zwiększając ogumienie (ze 110 na 120 przód i 140 do 170 tył). Zmieniono konstrukcje widelca, rezygnując z pneumatycznego tłumienia. Podwyższono szybę owiewki, przednia część owiewki została pochylona do przody (zmieniając również przedni reflektor). Ładowność zwiększono o 15 kg. W 1993 nadeszła pora na kolejną modyfikację. Zmiany dotyczyły głównie hamulców. Wprowadzono wówczas system Dual CBS (system dzięki któremu po naciśnięciu dźwigni hamulca przedniego następowało zaciśnięcie czterech tłoczków w przednim kole i dwóch tłoczków w tylnym kole, natomiast naciśnięcie nożnego hamulca powodował uruchomienie jednego tłoczka w przednim kole i jednego w tylnym). Poza tym zmieniono gaźniki podciśnieniowe na nowe o średnicy przelotu 37mm.

DANE TECHNICZNE MOTOCYKLA HONDA CBR1000F

SILNIK: Czterocylindrowy, rzędowy; czterosuwowy, chodzony cieczą. Rozrząd typu DOHC, 4 zawory na cylinder, cztery gaźniki Keihin o średnicy przelotu 38 mm, rozrusznik elektryczny, Średnica cylindra/skok tłoka 77/53,6 mm, pojemność skokowa 998 cm^3, stopień sprężania 10,5:1. Moc maksymalna 135 KM przy 9 000 obr/min. Maksymalny moment obrotowy 87 Nm przy 6500 obr/min

PRZENIESIENIE NAPĘDU: Wielotarczowe sprzęgło w kąpieli olejowej, sześciostopniowa skrzynia biegów, łańcuch rolkowy typu o-ring.

PODWOZIE: Stalowa rama otwarta podwójna, widelec teleskopowy o średnicy rur nośnych 41mm i o skoku 150mm , wahacz wleczony (aluminiowy) podparty centralnym elementem resorująco - tłumiącym . Hamulce: przód-dwie tarcze o średnicy 296mm, tył- tarcza o średnicy 276mm. Ogumienie: przód - 110/80 ZR 17, tył - 140/80 ZR 17.

WYMIARY I MASY: Rozstaw osi 1500mm, wysokość siodła 775mm, pojemność zbiornika paliwa 21dm^3, masa własna gotowy do drogi 262 kg ˇ

OSIĄGI: Prędkość maksymalna 237km/h, przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 3,9s, średnie zużycie paliwa 7,9 litra na 100 km.

Producent części:
Honda (oryginalne OEM)
Stan:
Używany
Ten przedmiot nie jest dostępny w naszym sklepie na Allegro.
Część używana objęta gwarancją rozruchową przez 30 dni od momentu dostawy do klienta
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie