• BMW K100 LT GUMY + ŚRUBA MOCOWANIA CHŁODNICY WODY

Symbol: 7514619786
36.00
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 12
Odbiór osobisty 0
Odbiór osobisty po przedpłacie 0
Poczta Polska Pocztex24 Odbiór w punkcie po przedpłacie 12
Poczta Polska Pocztex Kurier24 12.99
Poczta Polska Pocztex Pobranie Kurier24 17
Koszt dostawy niestandardowy uzgodniony wcześniej z nami 45
Koszt dostawy niestandardowy uzgodniony wcześniej z nami 62
Koszt dostawy niestandardowy uzgodniony wcześniej z nami 75
Koszt dostawy niestandardowy uzgodniony wcześniej z nami 98
Koszt dostawy niestandardaowy uzgodniony wcześniej z nami 146
Koszt dostawy niestandardowy uzgodniony wcześniej z nami 159
Koszt dostawy niestandardowy uzgodniony wcześniej z nami 200
Dostępność 1 szt.

Zamówienie telefoniczne: 722068348

image

GUMY+ŚRUBA MOCOWANIA CHŁODNICY WODY.

BMW K100 LT 1984.

Numer przedmiotu 32225.

Zdjęcia przedstawiają oferowany przedmiot.

W razie pytań o ten przedmiot proszę posługiwać się numerem oferty.

Jeżeli potrzebna jest inna część proszę wcześniej zapoznać się z naszą ofertą dostępną w sklepie.

Posiadamy kilka tysięcy części i wszystkie wystawione są w naszym sklepie.

Nie dekompletujemy wystawionych ofert.

ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ Z NASZYMI POZOSTAŁYMI OFERTAMI.

image

Zdjęcie motocykla, dawcy części oferowanej w tej ofercie

Pierwszy model K100 pojawił się w 1983 roku. Nowy model posiadał zupełnie inne źródło napędu: czterocylindrowy czterosuwowy silnik, chłodzony cieczą w układzie leżącym, który okazał się niezwykle trwały na duże przebiegi. Pomysł był przedni, bowiem znacznie obniżono środek ciężkości i bardzo ułatwiono czynności obsługowe. Dostęp do silnika był bardzo ułatwiony, jednak reszta podzespołów zajmowała tyle miejsca że zbiornik paliwa trzeba było umieścić bardzo wysoko. Wraz ze zbiornikiem wysoko znalazła się również kanapa. BMW K100 zbudowano zgodnie z zasadą Compact Drive System. Znaczyło to tyle co zblokowanie silnika z wałem napędowym poprzez jednoramienny wahacz wleczony podparte centralnym elementem resorująco - tłumiący. Wszystkie te elementy były jedną całością tworzącą strukturę nośną pojazdu. K100 zasłużył na pochwały ze względu na zastosowanie nowatorskich rozwiązań. Oprócz chłodzenia cieczą miał dwa wałki rozrządu w głowicy i wtrysk paliwa . Ten ostatni zapewnił możliwość zastosowania katalizatora. Wkrótce oferowano także system ABS.

Producent części:
BMW (oryginalne OEM)
Stan:
Używany
Ten przedmiot nie jest dostępny w naszym sklepie na Allegro.
Część używana objęta gwarancją rozruchową przez 30 dni od momentu dostawy do klienta
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie